lördag 26 juni 2010

Midsommarafton!

Tack alla för en underbar midsommarafton! Vi hade såå roligt. Ett riktigt härligt gäng samlades här hemma hos oss och firade midsommar. Kan säga att klockan va 5.00 innan vi somnade imorse... Minns inte när jag va uppe tills det ljusnat senast! Anna och Daniel stannade och spelade spel de anadr åkte väl hem runt ett? Har ingen tidskoll alls faktiskt. Här kommer lite bilder! Theo och jag skulle ta ett fint kort, gick sådär :-p
...
Alla mina pojkar!
...
Stördon, det första de gör medan vi är och plockar blommor är att såga ner en björk... Jo men det blev faktiskt bra... När vi väl blev av med alla bladlöss som attackerade oss ;-)
...
Mia, Carina, Anna och Jag hade ansvar för midsommarstången... Den blev riktigt fin! Så duktiga så =)
...
Theo tycker att bestick är överskattat, bättre att ta potatisen direkt i handen och kleta rund i gräddfilen ;-)
...
Barnen fick ett eget litet långbord. Ella, Anton, Theo, Alma och Sebastian... Sen va det ju tre grabbar till men de fick sitta i barnstolar upp vid "stora" bordet =)
...
Nästan hela gänget.
...
Lite tävlingar och lekar ska man ju ha!
...
Mia i full fart!
...
Givetvis dans runt stången med... Loooligt ;-)
...
Jordgubbsrensning!
Tadaaa!
Sommar i en skål...
...
O så spelade vi med andra ord... Det gick inte så bra för mej och Daniel dock ;-) Jag förklarar för fullt, men det går väl inte riktigt in ;-)
...
Så skoj hade vi det... Nu ska vi snart slänga kull ungarna och vi lär väl inte somna alltför sent vi heller kan jag tro... Imorrn är det dags för nästa kalas =) OCH Jag fyller år !! Pusshej

Inga kommentarer: