lördag 5 juni 2010

Myspys i det härliga vädret!

Igår va vi som sagt i lekparken här kommer iaf ett par bilder! Milo redo att åka!
...
Theo likaså =) Ska bli så skoj att leka med kompisarna!
...
Milo fikar! Theo hade inte tid att va still så jag fick ingen bra bild när han fikade!
...
Theo och Alma hade skoj med denna gunga.
...
Vi har ju haft besök här idag av Morbror Dea, mycket lek och bus och massor med glass har det blivit.. Dock inga kort =( Men men!
Efter han åkt och vi ätit satte jag mej i soffan en stund, när jag kollar till runt hörnet ser det ut såhär:
Theo har drggit ut typ allt utom sängen och garderoben ut till vardagsrummet!! Åhh jag blev lite galen just då!
...
Imorrn ska vi till Eringsboda. Mamma undrade om vi ville komma och Andreas blev jätteglad! För han vill måla och fixa det sista på altanen imorrn så det passar perfekt att vi inte är hemma då! Nu ska jag nog byta en bajsblöja känns det som :-P Pusshej!

Inga kommentarer: