tisdag 1 juni 2010

Tisdag

Hej hopp!

Skrev nog inte det här igår, men Milo tog sin första (sammanhängande) steg igår! 6 stycken blev det på raken, såå duktig och han tycker att det är såå skoj, han skrattar hela tiden när han går! Han har ju tagit ett- två steg i taget innan men nu va det en riktig promenad :-P Vi är superstolta! Såklart ;-)

Idag har vi haft fikabesök här jag och Milo, Mia va här en stund på förmiddagen och det va som vanligt trevligt! Milo visade även hur duktig han va på att gå för faster också =) Sen hade han en hel föreställning där han kröp och snurrade runt och ålade baklänges, han trivdes som fisken i vattnet av att få ALL uppmärksanhet för en gångs skull!
Det är ungefär 2 veckor tidigare än vad Theo gick så de är ganska jämna.
Eftermiddagen blir väl rätt lugn tror jag. Jag skulle ju gymma idag men det krockar med Andreas träning så han fick visst förtur idag. Får se om jag kan ta en springrunda sen istället, om jag orkar ;-)

Nä nu har jag lite att greja med! Pusshej!

Inga kommentarer: