måndag 21 juni 2010

Har suttit...

och fixat till en egen almanacka till mej själv. Gjorde iordning en som jag tror kommer bli bra till mej. Va i valet och kvalet om jag skulle beställa en med en massa bilder och så i, men jag känner väl kanske inte att jag behöver det, och så hittade jag inga som hade bra upplägg inuti... Och det är ju insidan som räknas sägs det :-P
Man kunde skriva in alla födelsedagar som man ska komma ihåg så blir det liksom förtryckt i kalendern, smart, men vilken tid det to att skriva i alla... Och veta vilket år alla fyller :-P

Tanken va att jag skulle ut och springa, men regnet vräkte ju ner så jag hoppade faktiskt över det... I know, skulle ju inte komma med undanflykter... men nu gjorde jag det! Imorrn blir det gymmet, så jag kör väl dubbelt så hårt där ;-) Godnattpusshej!

Inga kommentarer: