lördag 19 juni 2010

plötsligt händer det...


Vi låg o småslumrade i soffan idag och kollade lite på bröllopet... Sen säger Andreas- ska vi åka till stan? Ja det gör vi! Så vi slängde in oss alla i bilen och åkte till Kalmar. Andreas fick sig ett tevespel som han spelar för fullt nu. Jag hittade mej ett par löpardojjor som jag redan hunnit inviga! Theo fick nya gympadojjor, som vi INTE köpte på skopunkten, de vi köpte där sist gick ju sönder efter en vecka, precis som vinterkängorna vi köpte där... Sen åt vi på ikea och köpte lite ramar och en ny blandare till köket, efterlängtat då den förra va med två vreden och man slösade mycket vatten varje gång man diskade eftersom man inte stängde av den för då skulle det va jobbigt att hitta "rätt läge" igen sen... Och sist men verkligen inte minst så handlade grabbarna en födelsedagspresent till mej =) =) Jag fyller ju år nästa söndag och jag läääängtar! Vet ungefär vad det är men inte helt... Det är något jag kommer behöva i höst iallafall =)

Kronprinsessans bröllop ja... Jag blir såå irriterad på alla som säger att det är mycket tjat och för mycket uppståndelse kring detta. Men hallå det ska det ju va! Det är ju kronprinsessan! JAG unnar dem detta och jag tycker de är så fina och hoppas att de blir lyckliga i alla sina dar ;-) Man kan väl inte tycka illa om Viktoria!!! Hon är ju helgo! Klänningen hade dock kunnat va lite roligare, den va fin, men inte jättespeciell kanske..

I förmiddags så va vi lekparken med Anna Alma och Tilly, Jag och Theo till att börja med, sen kom Andreas och lämnade av Milo med =) Det va supermysigt och Anna hade med sig hur mycket gott som helst, vattenmelon med, hon känner mej så väl ;-) Vi planerade lite inför midsommar, känns som det är kaos nu, det blev lite mer folk än planerat, men det kommer bli kanonkul! Det är så kul att fira midsommar med våra fina vänner =)

Och ett stort grattis till Camilla med familj som fick en liten grabb med! Bråttom hade även den 2:a bebisen =)

Nu ska jag ta och lägga undan datorn en stund tror jag minsann! Ha en fortsatt mysig lördagkväll! Pusshej!

Inga kommentarer: