torsdag 24 juni 2010

Städa städa varje torsdag....

... och så varje... midsommar? ;-)
Kvart över 6 imorse ville Milo upp och röja. Så vi steg upp och jag duschade sminkade mej och gav honom välling. Sen började jag rengöra toaletterna och då vaknade Theo... Han va på strålande humör, han längtar ju tills vi ska åka tåg senare idag =) Jag fortsatte med toaletterna och Theo dukade fram frukosten =) Så duktig lilla prinsen!

Vi åt frukost och sen gjorde jag färdigt toaletterna. Sen fram med dammvippan och röjde i fönseter och på hyllor, putsade speglar osv...
Känner mej väldigt duktig idag! Kommer ju inte ha mkt tid till städning när vi kommer hem så det är bra att jag kommit igång nu! Det kommer nog bli tillräckligt stressigt imorrn, de kommer ju redan vid tolv! Vi blir 10 vuxna och 8 barn till att börja med och sen 10 vuxna och 6 barn... Kommer bli kalaskul!

Nä nu ska jag skriva en lång lista på allt som ska fixas och skriva färdigt handlarlistan medan Milo sover... Pusshej!

Inga kommentarer: