lördag 5 juni 2010

Lördag!

Så va det lördag igen...

Igår va vi i lekparken med en massa folk och det va helmysigt, fikade och pratade och solade ;-)
Sen hämtade vi möblerna i Karlskrona, så nu har vi allt, ska bara måla färdigt innan vi kan bygga ihop det =) Kommer bli såå fint! Nästa helg har vi ju 1 årskalas så då ska det va klart!


Vi skulle ju på cirkus idag men jag känner väl inte att Milo är tillräckligt gammal eller lugn för cirkus... Andreas åker till Gbg med sin mamma idag för att se på Green Day så jag har ingen som kan ta Milo heller... Men men det kommer fler cirkusar!


Dea kommer hit idag så vi får ha cirkus för honom ;-) Kul med sällskap!! Särskilt när det är Dea som kommer =) =) Jag fick order om att ladda upp med glass igår när jag pratade med honom så det har jag gjort =)

Nu har jag hunnit va en runda i affären och på torget och handlat lite blommor... Är dock inte helt nöjd så det blir kanske en runda till Långasjö med om tid finns! Pusshej!

Inga kommentarer: