onsdag 2 juni 2010

Onsdag!

Tja!
Idag är det fullt ös, som det ska va! Vi ska snart åka till dagis och öppna förskolan. Sen är det lunch hemma och när Andreas kommer så ska jag Petra och Mari åka till Nybro och handla inför kalaset som är nästa vecka. Ska bli trevligt med lite tjejsnack =)

Igårkväll tog jag en promenad med Nettan. Hon efterlyste sällskap på facebook så det nappade jag på. Kul att slippa gå själv =)

Slängde iväg en hm beställning igår med, beställde lite olika bikinis. Tänkte att jag inte skulle köpa nån ny i år men de jag hade förra året är liksom lite stora runt om eftersom jag typ vägde sisådär 23 kilo mer då :-P Sen beställde jag ett par t-shirtar till Andreas för han är i stort behov av det... Barnen fick ingenting :-O Konstigt va! Haha nä jag handlade ju till dem i söndags och känner väl att det inte är nån kris där...

Nä nu måste jag fixa håret! Pusshej!

Inga kommentarer: