måndag 7 juni 2010

Rensarväder!

Har börjat rensa i tvättstugan. Den används som passage på sommarn när man ska ut på altanen, så det är ju kul om man kommer igenom ;-p Än så länge har jag rensat bland plastkassarna som förvaras i översta tvättkorgen, den har varit proppfull och påsarna har varit helt fasttryckta. Men nu har jag vikt ihop en massa kassar till små paket och sen rensat bort 2 fullar Ullaredskassar med kassar... Och ändå har jag så jag klarar mej några månader framöver! Har ju en massa tygkassar med, det går i omgångar hur duktig man är på att använda dem!

Nu ska jag snart ställa mej och laga mat, spaghetti och köttfärssås blir det idag =) Och efter det tänkte jag kidnappa min vän Jessica och dra iväg till Långasjös växthus och handla lite mer blommor och blomjord och sånt. Hann ju inte med det i lördags med allt stoj som va då. Ska bli kul att åka själva utan barn.

I förmiddags när jag lämnat Theo på dagis och handlat sprang vi på Jessica och Alexander och de va så himla fikasugna så vi ställde upp ;-) Småkillarna har blivit stora nu, inte stilla en sekund så vi fick ta lekparken efter en stund.

Ja nu drar snart årets värsta kalasvecka igång! onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag blir det kalas! Inte illa pinkat! Nä matlagning nästa! Pusshej

Inga kommentarer: