onsdag 23 juni 2010

Onsdag med ös!

Jag har legat en stund på soffan nu och vilat... Har sån huvudvärk. Vid ett tillfälle hade jag 7 ungar här... både vilda och tama kan tilläggas ;-) Det va väl lite mycket kanske... Theo går ju och bjuder över grannungarna så fort han känner för det...
Tänkte att jag skulle ut och springa en runda sen, men det blir inget med det om inte huvudvärken släpper... Gissar att det kommer bli lite folk här i skogarna imorrn och fredag så då vill jag inte springa där.. Det ska väl va nån midsommarfestival här har jag hört =)

Imorrn blir det inget dagis för vår del... Tåget går vid 11.29 så vi hoppar över dagis så att allt hinns med innan. Hade missat att det va midsommarfirande på dagis imorrn, men det är väl inte hela världen... Vi firar SERIÖST på fredag istället :-P ;-) Mia bjöd med oss till Lilla hjärtats midsommarfest imorrn ;-)
Nä jag ska nog ta en runda till affären och köpa lite glass eller godis, det är verkligen en tycka-synd-om-dag idag...

Och hm grejerna jag fick på posten idag va inget kul heller... Jobbigt liv va? Pusshej

Inga kommentarer: