tisdag 22 juni 2010

Här kommer fortsättningen...

Ja många vet redan om det, men jag skriver det ändå här ifall jag missat någon =) Jag kommer alltså va tjänstledig från mitt jobb och börja plugga i höst. Jag tycker verkligen att det ska bli superkul och jag längtar lite faktiskt! Allt (tror jag) är klart med, ansökningar, antagning, csn och allt va det nu är...

Jag har så mycket stöd från min familj och det är jag superglad för. Annars hade jag inte gett mej in i det här... Det är inte ett lätt beslut att som tvåbarnsmamma sätta sig i skolbänken i två år på heltid... Speciellt när man har ett fast jobb med helt okej lön... Ja man tjänar bättre än många tror på ICA!

Jag har trivts bra på ica under åren, men nu känner jag att det är dags att gå vidare. Dessutom känner jag att jag glidit ifrån det en del nu när jag varit mammaledig, både från jobbet och från vissa i personalen. Jag kände för ett tag sen när jag hoppade in och jobbade att detta längtar inte jag tillbaka till...

Nu ska jag inte säga exakt vad chefen sa men hon förstod mej ;-) Och det känns jättebra att de inte blev sura på mej =)

Sååå den 6:e september sätter jag mej i skolbänken igen! Pusshej!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Låter spännande! Vad hade du tänkt att läsa?

Johanna sa...

Jag ska läsa Hälso och vårdadministratör i Nybro =) Ska bli riktigt skoj!