måndag 21 juni 2010

Gott och blandat =)

Hittade kamerasladden... hur gärna jag än vill skylla på någon annan så måste jag erkänna att det va mitt fel, det va jag som lagt sladden där den låg... OCH det va där den skulle ligga, jag hade bara lagt en massa annat skit på så den liksom försvunnit i röran... Oh well, nu är den back så här kommer lite bilder! Detta är från helgen när kusinerna va på besök, lördags närmare bestämt... Fotbollsnördarna =)
...
Fikadags i lekparken. Theo och Alma, en massa gott fika!
...
Lillebror älskar gungan
...
Tilly älskar att gräva ;-)
...
Sötnötterna! Bästa bilden jag fick på alla tre ;-) Inget lätt uppdrag!
...
Detta är från igår när vi va ute på vår promenix. Älskar att va ute och gå med hela familjen, mysmys!
...
Och detta är från idag. Drog ut Theos möbler på altanen så han och Ella kunde sitta och rita och pyssla lite medan Mia och jag snackade skit =)
...
På torsdag är det lövmarknad i Karlskrona och vi ska givetvis dit, det är ju tradition. Detta året blir det dock en liten förändring. Andreas och Milo tar bilen ner och Theo och jag tar tåget ihop med Mia och kusinerna. Hon sa att de skulle åka tåg och undrade om vi ville sällskapa, och Theo älskar ju tåg så det är klart vi hänger på. Hem sen åker vi bilen så vi kan handla det sista till fredag! Vi kör igång redan vid 12.00 på fredag, då blir det fullt ös med matlagning, midsommarstång, massa lekar och hur mycket kul som helst!
Nu ska jag va lite social! Pusshej!

Inga kommentarer: