tisdag 22 juni 2010

Usch då...

Känner mej ännu mer krasslig nu på kvällen... Tog en runda till gymmet innan och så avslutade vi med att springa några kilometer ute i spåret, superskönt... Önskar att det vore lika kul att springa själv som att springa med söta Anna =)
Jag mådde jättebra under träningen och det, men nu när jag säckar i soffan känns det inte riktigt 100... Lite sömn snart kanske.

Imorrn är det en vanlig dag, dagis och det... Sen ska Anton och Ella komma ett par timmar på eftermiddan för Mia skulle iväg. Så det blir ju kul för Theo att leka lite med kusinerna... Milo bryr sig inte så jättemycket... Bara mamma är i närheten så är livet gott ;-)

På söndag fyller jag år =) Försöker komma på lite grejer jag önskar mej, om jag inte gör det så köper mamma en gryta eller en kniv till mej... Hon vill köpa något som hon tycker att vi behöver här hemma... Jag vet att du läser nu mamma, skor? väska? kläder? Eller jag vet, jag behöver nya öronhängen, silverringar, inte för små och inte för stora... vanliga släta! Det va väl en bra grej!

Nä nu ska jag slappa och sen sova... Pusshej!

1 kommentar:

Helén sa...

Ja, jag läser detta, tycker ändå det vore bra med en gryta .... vi får väl se
Kram Mamma