onsdag 17 mars 2010

Ändrade planer, till det bättre!

Vi satt och dividerade om min klipptid och det råkade ju va samma dag som Andreas ska in och fixa sina tänder (japp äntligen). Så det blev lite stressigt, om det ens skulle gå... Så jag ringde tillbaka och frågade om hon fortfarande hade kvar tiden imorrn vid halv fem som jag först tackat nej till och japp det hade hon, så jag klippte den (haha ibland vet jag inte vart jag får allt ifrån). Körde till affären och köpte färg och tog ut pengar så nu är jag snart redo =)

Gymmet hann jag med också, ganska lagom med folk när jag kom, men alldeles för mycket efter en stund! Hade lite problem med, Andreas hjälpte mej att plasta in tatueringen men det va ingen höjdare att träna inplastad man svettas lite mer på den ytan som är inplastad kan jag säg :-S Haha, men nu vet vi det!

Även på lördag är planerna ändrade. Theo ska till sin farmor och sova där till söndag precis som planerat och sen blir det eventuellt så att Milo och jag drar in till stan en runda med faster Mia. Såg hur mycket fint som helst igår när vi va inne så nu får man ha pli på sig själv!

Nähä nu är det dags att slänga i lite färg! Pusshej!

Inga kommentarer: