söndag 7 mars 2010

Nu så, lite lugn och ro...

Som jag skrev innan så har vi haft en underbar helg! Full rulle hela tiden. Har inte hunnit med att träna som jag planerat denna helgen... Däremot har jag varit ute och sprungit årets första runda! Härligt, vill ni läsa mer om det så kika gärna in på min andra blogg (http://www.byebabyweight.blogspot.com/). Tänkte slänga in lite bilder innan jag stänger datorn för kvällen... Min bror fyllde ju 30år i veckan och Theo hade gjort en jättefin tavla till sin morbror, som han blev superglad för. Min bror går på Malmös konsthögskola så det va liksom en perfekt present =)
...Det blev en runda till änderna idag med, dock inte samma ställe eftersom det inte fanns några fåglar där. Men vi hittade dem och de blev superglada för det =)
...
Theo och morbror går och myser i solen!
...
Milo va superduktig i vagnen hoppas han är lika duktig resten av veckan när vi ska gå fram och tillbaka till dagis två gånger om dagen eftersom bilen är på verkstan till fredag!
...
Mormor och Theo =)
...
Theo och Dea igen!
...
Nu ska vi kolla lite på teve och äta lite fruktsallad och njuta av lugnet innan nästa vecka drar igång. Hoppas att vädret fortsätter i samma stil som de senaste dagarna, underbart! Andreas har sin utbildning denna veckan så det blir lite ändringar i schemat. Fast denna veckan så kommer han va i Karlskrona så han kommer ändå hem och sover hemma med oss, så det känns ju lite lättare då, även om han sticker innan barnen vaknar och kommer hem efter de somnat så sover jag iaf bättre när han är hemma.
Imorrn blir det som sagt promenad till dagis lämning och hämtning och sen blir det simskolan, klädsim imorrn, ska bli spännande! Sen hoppas jag hinna med träning med, för det blir nog mindre av den sorten på tisdag...
Ja, teve oc fruktsallad nu! Pusshej!

Inga kommentarer: