måndag 8 mars 2010

Gillar måndagar!

Så va det måndag igen, härligt med ny vecka! Måndagarna brukar springa förbi ganska så snabbt. Kan ju erkänna att det kanske inte va den smartaste idéen att ta min första springrunda igårkväll, gick ju fram och tillbaka och lämna Theo på dagis idag och det kändes i benen, och snart är det dags att gå och hämta honom med =)

Har iaf hunnit med lite innan jag fick sätta mej en stund nu. Ny tvätt i maskinen, Milo sover en stund så han inte somnar i vagnen sen och efter många försök så fick jag äntligen tag på Pia på mvc, dags för ny blodtryckskontroll igen... Hoppas det är bra nu så jag slipper springa där hela tiden...

Veckan blir väl ganska lugn, det vanliga, kyrkis, babykyrkis, dagis, kalas på söndag ska vi hinna med också på leklandet i Karlskrona, det ska bli skoj =) Theo tjatar redan ;-)

Annars har jag väl inte så mycket att tillägga just nu, men jag återkommer väl senare =) Pusshej!

Inga kommentarer: