tisdag 30 mars 2010

God morgon??

Här är min stora prins idag på morgonen innan dagis. Körde en sväng till family house igår och köpte ett fodrat regnställ. Träffade på Anna och Alma där så då blev det ju så att kidsen valde likadana regnställ, fast Theo fick grönt och Alma rött =) Så tjusiga de kommer va på dagis ;-)

Natten har varit rent förjävlig. Milo började gnälla redan vid tio tiden och sen somnade han väl om typ vid halv 4... Usch, han kom liksom inte till ro, låg och gnällde och gnydde och höll oss vakna. Vi bar och bar och försökte med vatten, välling, alvedon och tillslut la jag honom i mitt knä och gav honom lite massage på magen och så somnade han typ direkt... Sen fick vi iaf ett par timmars sömn innan det va dags att stiga upp...

Inget kyrkis idag heller för vår del, Milo hade 39,5 igår kväll... Tror jag ska ta och sova nån timme sen vid lunch så jag inte bryter ihop sen :-P

Nu sover lillgrabben igen så jag ska slappa en stund i soffan och skita i alla måsten! Pusshej!

Inga kommentarer: