tisdag 9 mars 2010

Myspys på Lövgatan!

Milo sov så länge innan så det blev inte så lång stund ute... Men vi röjde lite på altanen iaf... Hmm tog bort julgranen och så :-P Man har liksom inte riktigt fått ut den för all snö innan, men nu lyckades jag dra den över vallarna =) Theo min lilla hjälpreda! Om ni ser märket han har i pannan och undrar vart det kommer ifrån så kan jag berätta att han trillade ner från ett träd på dagis idag... Som jag sa till dem så skulle jag bli mer förvånad om de en dag kom och sa att han inte trillat/halkat/snubblat/skadat sig/blivit omkullknuffad eller nåt sånt... För det är varje dag känns det som. Lite otursförföljd min stora grabb. Men så tål han mycket också, gnäller inte för minsta lilla(okej om han är trött så är det lite gnälligare)... Det är nog ofta därför han får skulden om det blir bråk, för att han gnäller inte om han får en putt, men puttar han tillbaka så blir det ofta liv och då är det givetvis Theos fel alltihop... Säger inte att han är oskyldig jämt, långt ifrån ;-) i´m just saying... =)

Min lille mini som inte ville va still utan skulle bäras hela tiden, chockerande! :-P Men han gillade att va ute i solen =)
Tripp trapp trull! Vi passar alltid på att äta potatismos när inte Andreas är hemma, han gillar inte det, konstig jag vet! Men vi älskar det så idag har vi frossat =D och vi gjorde så mkt så det finns till lunch imorrn =)
Nu ska vi pussla! Hejhopp!

Inga kommentarer: