söndag 14 mars 2010

Snart ny vecka

Jag har börjat förbereda för morgondagen för jag vet hur trist det är att stiga upp på morgonen och börja med att vattna blommor, gå ut med sopor, plocka ner rentvätt, tvätta nytt, tömma diskmaskinen osv... Tycker alltid det är likadant på måndagar! Har inte gjort så mkt drastiskt, bara lite smågrejer, vattnade blommorna,plockade undan massa grejer som bara hamnat på fel ställe, tog ner all ren tvätt, sorterade upp all tvätt som ska tvättas imorrn, fick ihop fyra högar så jag har iaf att göra imorrn ;-) Så nu känns det ju lite bättre inför morgonen...
Nu kommer jag väl halka tillbaka till latheten nu när bilen är hemma igen, får se hur många minus det är imorrn, hinner inte ta vagnen när det är hämtning så det måste blir morgonen isåfall.

Lite veckoplanering:
Måndag: dagis, bvc, simskola, träning
Tisdag: dagis, kyrkis, tatuerardags i Kna =)
Onsdag: dagis, babykyrkis, träning
Torsdag: dagis, 1årskalas för Zoë
Fredag: kyrkis, träning
Helgen: Andreas jobbar och Theo kanske ska sova hos sin farmor typ lör-sön.
Jag hade ju tänkt mej att jag skulle försöka få en klipptid på lördag så kunde jag lämna Milo hos mamma så länge, men den planeringen får vi bygga om... Hade glömt att Mamma och Dan åker till Stockholm i veckan för att hälsa på nyaste tillskottet, och de andra med givetvis =)
Hoppas frissan har en lucka på fredag då istället, jag vill så gärna klippa mej NU!

Nä nu blir det väl teven en stund och sen sängen! Jag är lite trött idag, känns som det varit en lång dag =) Pusshej!

Inga kommentarer: