torsdag 18 mars 2010

Ny dag ny huvudvärk!

Fattar inte att jag aldrig slipper denna huvudvärken... suck suck!

När vi hoppade ur bilen vid dagis idag halkade Theo på en isfläck, han blev jätteledsen och ville helst att jag skulle stanna på dagis idag... Men det gick bra till slut! Efter det åkte vi till affären och handlade lite, behövde dämpa ekot i kylskåpet lite :-P

Efter lunch blir det som sagt kalas i Lindås sen blir det ju att stressa iväg till Eringsboda och klippa mej, härligt härligt!

Hoppas bara att jag slipper huvudvärken snart med så blir nog detta en bra dag! Pusshej!

2 kommentarer:

Anna sa...

Du har inte funderat på om du har dålig syn? Tycker du ofta har huvudvärk. Min huvudvärk försvann så fort jag fick glasögon :)

Johanna sa...

Jag tycker ju inte att jag ser dåligt... haha, kan tänka mej att alla säger så :-P Ja det kan ju faktiskt va värt att testa. Jag kollade synen efter jag fått Theo och då va jag gränsfall, då fick jag typ välja om jag skulle ha glasögon eller inte... Så har det blivit lite sämre så kanske det är dags... Man får ju aldrig tummen ur bara!