måndag 8 mars 2010

Ögonen går i kors...

Jag är såå trött! Men jag måste hålla mej vaken till svenska Hollywoodfruar, måste måste måste... Dagen blev ungefär som jag trodde, tog mej faktiskt till gymmet med även om benen skrek, så nu blir det vila i ett par dagar... Vi hann med en sväng till vårdcentralen med med Theo... Han trillade ju på asfalten i typ torsdags, det blev ett djupt sår och på fredagen slog han upp det ännu mer... Idag på väg in från bilen efter simskolan trillade han än en gång på knäna, på asfalten och slog upp det så det började blöda igen... Så vi ringde vårdcentralen och fick åka dit och visa upp hans sår, han sa att det va ett djupare skrubbsår, men det klarar sig från att sys. Och så fick han ett vattentätt plåster osm han ska ha i några dagar, men det har redan blött igenom så vi får nog byta imorrn redan...

Tror att jag ska ge mej på en grape så jag piggnar till lite, Andreas gick o la sig nu... usch jag är så tröööött! Eller ska jag med sova och kolla reprisen?? Haha, klockan är lite över åtta... grattis! Nä jag ska va uppe!

Inga kommentarer: