fredag 26 mars 2010

Hyffsat trött nu...

Ja det blev en liten tripp till Karlskrona idag, storhandling på maxi och lite nödvändigheter till kidsen. Va en sväng på skopunkten, ingen favoritbutik för min egen del, men smidigt när man ska köpa till barnen. Theo fick ett par gympadojor, ett par sandaler och ett par gummistövlar så nu ska väl han klara sig ett tag! Hittade inte det jag skulle på lindex till Theo, blev lite grejer till Milo istället =)

Min mobil håller på att störda sig så frågan är om jag får skicka tillbaka den och få en ny... Den är ju ganksa ny, fick den i julklapp, men jag är rädd om den med, har fortfarande skyddsplasten på :-P Känner mej själv och min klantighet ;-) Andreas blev kär i min telefon så nu har han köpt en likadan som kom idag, och hans funkar som den ska så jag blir lite avundsjuk... Lika bra att fixa det nu... Den är ju långt ifrån gratis :-S

Imorrn vid elva tiden kommer Mamma och Dan hit en sväng och fikar och sen åker vi till AMB på öppet hus och kikar lite. Andreas har ändrat sina planer lite så han kommer att jobba imorrn och va med och ta emot alla som kommer dit... Men vi ska nog klara oss!

Jag har den gamla datorn nu och känner mej helt handikappad, tangenterna sitter inte riktigt likadant så jag skriver fel hela tiden, så jag ber om ursäkt för stavfel som garanterat finns här! Är bortskömd med att alltid ha den nyare :-P

Lite besviken att det inte är solsidan idag måste jag säga.Pusshej

Inga kommentarer: