måndag 29 mars 2010

Ny vecka nya tag!

Theo är på dagis. Han va superglad över att få åka dit idag! Milo har sovit ganska okej inatt, han vaknade vid 3 tiden och va ledsen och ville inte somna om. Jag gav honom lite vatten som han slukade direkt och sen somnade han om direkt och sov till 8! Skönt. Theo och jag fick äta frukost själva i lugn och ro och sen fick jag väcka Milo och ge honom välling. Han är väldigt hängig men har nog inte så mkt feber nu så det går nog åt rätt håll iaf =) Han sover en stund till nu plutten...
I eftermiddag blir det simskola och senare träning för mej =) =)
Måste bort och lämna böcker med på biblioteket, tror det är sista dagen idag!

Fick tag på mvc-sköterskan med så jag fick boka en ny tid för blodtryckskontroll eftersom jag tog fel dag förra veckan... Så nu blir det TVÅ kontroller till istället... Oh well, så är det när man är tankspridd!

Ja som sagt nu är det ny vecka, nya utmaningar :-P

Inga kommentarer: