tisdag 16 mars 2010

Färdigtatuerade!!

Tja! Dagen har varit kanon! Styrde kosan mot Rby vid ett tiden, hämtade Emma, halv tre va vi frammer i Karlskrona och lite över tre satt jag i stolen på people =)
Jag blir tatuerad =)
...Emma under nålen :-P Hon hade ett par hostattacker så till slut kom en annan kille som jobbar där och gav henne bisolvontabletter, haha =)
...Emmas cupcake =)
...
Min, kunde inte alls föreställa mej hur det skulle bli, men det blev bra!
...
Lite helhet
...
Inte nog med detta! Jag hittade en jacka som jag köpte!!! Åhh vad jag är glad! Gick in på vero moda för att se om de hade jackan jag hittat i Sthlm, de hade de inte, men de hade en myyycket snyggare! Så det va nog lite ödet att jag inte köpte den i Sthlm! Nä nu har jag inte tid att va här mer! Pusshej

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Jätte fint resultat...