onsdag 3 mars 2010

Eftermiddagen...

Efter maten tog vi vårt pick och pack och drog oss ut på promenad. Änderna blev sååå glada när vi kom och gav dem en massa bröd, fast jag måste erkänna att man tycker synd om de som inte är så snabba. Jag har redan börjat samla på mej nya brödkanter som vi kan ge dem på fredag påväg till kyrkis. Theo älskade det =)
Här fightas det för fullt om maten!

När brödet tog slut så gick vi vidare till Family House för att kika hur de fått det nu =) Tycker väl inte att det va nåt annorlunda direkt... Sjukt utplockat i storlekarna va det dock... Det fanns ingenting som till Theo och jag hittade en tröja som jag kunde tänka mej men det fanns bara XL så det blev inga större fynd... Efter det gick vi en runda till Winsth, Andreas skulle försöka hitta en skjorta, gick inte heller så bra, slutade med att jag hittade en snygg Jack n´ Jones jacka till honom som han köpte.. Den va skiiitfin! Jag är avundsjuk jag vill med ha ny jacka! Hittade ju en i Sthlm som jag velade om länge och aldrig köpte... Som jag givetvis ångrar nu!!
Det va inte slut där utan sen tog vi rundan inom caféet med och köpte varsin semla till Theo och mej =) Så de mumsade vi i oss väl hemma!

Theosnutten äter semla!
...
Milo är mer än nöjd med sina majskrokar!
...

Det är lite skillnad på bilderna eftersom Theo inte klarar bli fotad med blixt, han är precis som sin mamma, han lyckad ALLTID blinka när kortet tas, så vi får köra så tills vi kommer på ett sätt att vänja honom!
Nu blir det grape och teve! Pusshej!

Inga kommentarer: