måndag 22 mars 2010

Jaha ni..

Har egentligen inte så mycket att skriva om idag... Vi går mest här hemma och myser =) Natten har gått superbra, Theo fick lite alvendon innan han somnade sen sov han till tjugo i åtta, vet inte när det hände sist! Tyvärr sov inte lillebror lika länge, halv sju slog han upp sina bruna. Men jag är van så det va ingen fara =)

Dagen blir väl fortsatt lugn, ska laga lite mat om en stund, sen ska vi ut och gå en långrunda hela familjen tänkte vi...

Ringde dagis imorse och sjukanmälde Theo för resten av veckan. De trodde ju att det va vattkoppor i torsdags så jag bekräftade det :-P Nu är det ju bara och vänta o se om lillebrorsan med får det eller om Theo är tillbaka på dagis på måndag.
Han är lite ledsen över att missa simskolan idag men han säger hela tiden att - jag får ju inte simma när jag har prickar. Så han är med på noterna!

Nä nu kilar jag vidare! Pusshej!

Inga kommentarer: