onsdag 24 mars 2010

Host host...

Ja nu har hostan drabbat oss alla, eller ja, mest Theo och mej. Vi tog en runda till apoteket idag och köpte hostmedicin, kände att det va välbehövligt inför natten. Milo har med börjat hosta lite nu ikväll så vi får se hur natten blir...

Imorrn hoppas vi på bra väder igen så vi kan rensa ur bilen lite som lite tidsfördriv, bilen är kaos just nu, mycket skräp på golven och tomma flaskor och sånt...

På eftermiddagen imorrn ska jag till mvc på blodtryckskontroll. Andreas slutar tidigare så jag kan åka själv i lugn och ro. Hade först tänkt ta med båda barnen, men nu går ju inte det eftersom Theo inte är "prickfri" än. Men det är skönt att slippa oroa sig för dem när man sitter där och ska försöka slappna av... Ni får hålla tummarna att det är bra nu så jag slipper ränna där mer på ett tag!

Sen på fredag så hoppas vi väl på att komma iväg en runda till Nybro, sport ringen och lindex behövs besökas. Lördag är det öppet hus på AMB så då ska vi dit och kika lite. Söndag ska vi ner till Karlskrona och gå på "Karlskrona fashionweek", syster har knåpat ihop lite grejer som ska visas upp på catwalken så det ska bli spännande att se =)
Hoppas bara att alla håller sig friska nu... i några dagar iallafall!

Men vet ni, jag ska faktiskt ta och gå och lägga mej strax, för jag är helt slut efter denna dagen... Pusshej!

Inga kommentarer: