torsdag 25 mars 2010

Toppendag!

Dagen har verkligen gått snabbt! Imorse vid halv tio tänkte jag att vi skulle gå ut en runda och rensa ur bilen lite. Skulle bara kolla telefonen först, och då till allas glädje hade jag fått meddelande av Jessica och grabbarna som ville ha sällskap och bjuda på våfflor. Jag sa att jag inte kunde svära på att Theo inte smittar, men de brydde sig inte.
Det va jätteskoj att komma ut och umgås med folk! Theo va eld och lågor och drog på sig kläder innan jag ens pratat färdigt om att vi skulle hem till Sebastian :-P

Våfflor blev det och även en runda ut till lekparken så det riktigt fick springa av sig! Theo sover nog gott inatt =) Längesen han fick leka av sig såhär, 4 timmars lek blev det idag. Vi kom hem vid två tiden, då rensade vi ut det värsta ur bilen, typ burkar kläder och skräp... Sen gick vi in och lagade mat, Andreas kom ju tidigare idag eftersom jag hade tid på mvc...

15.00 står jag utanför mvc och märker att dörren är låst... hmmm.. och på dörren står att jämna veckor är det stängt torsdag-fredag... okej? Så jag ringer hem och frågar vad det står på väggkalendern.. 15.00-IGÅR!!! Gahh! Jag är alltid så noga med sånt och dubbelkollar alltid 25 gånger... Men det blev visst fel idag... Det rör till det ordentligt för mej kan jag säga, men men jag får ringa på måndag och be om ursäkt och fråga om en ny tid...

Och ikväll blev det träning =) Idag kämpade vi! Två svettiga hjältar ;-) Underbart! Jag sa det till Andreas innan hur mycket jag uppskattar de här gymtimmarna jag får va själv, helt underbart. Och så märker man ju hur saknad man varit när an kommer hem, det är en underbar syn när kidsen kommer springandes/krypandes mot en med stora leenden =)

Ja man kan ju sammanfatta dagen som helt underbar! Imorrn får vi se om det rent av blir en runda till bowlinghallen med lite girls =) Nu ska jag njuta i soffan! Pusshej!

Inga kommentarer: