söndag 14 mars 2010

Fullt ös på leklandet!

Idag har vi varit i Karlskrona på leklandet på 5-årskalas! Tack Miranda för ett jätteskoj kalas! Theo hade sååå roligt och han va genomsvett efter en stund, han sprang varv på varv och brydde sig inte om att vi vilade emellanåt =) Har tagit en del bilder, tyvärr så blev det inte så många på Theo för det va som sagt fullt ös på den grabben!
Världens finaste grabbar påklädda och redo att åka till leklandet =)
...
Kalas i djungelrummet, fattas lite barn på bilden, de hade väl lite myror i brallan...
(observera att Theo inte är med på bilden :-P)
Födelsedagsbarnet Miranda sitter i den stora stolen.
...
Det va mkt rörelser så en del bilder blev inte helt bra ;-)
...
Mamma låg också i bollhavet och mös... Behöver jag gå till frissan? Svar: JA! FINT med blond utväxt ;-)
...
Lite syskongos hanns med också =)
...
Theo i farten!
...
Milo hade också superskoj!
...Stora barn har lika roligt som de små ;-)
...
Theo dunkar han med =)
... Och Milo med givetvis!
...
Vi har haft en kanondag! Tyvärr så kände inte Theo några av barnen som va på kalaset förutom Miranda och Thula, men det gick ingen nöd på honom vill jag lova. Han brydde sig inte om det alls! Det är ju lite roligare nu när Milo är liite större, sist vi va där så va han typ en månad eller så och då fick jag bara sitta och glo hela tiden, nu va ju han med och lekte och nästa gång går han säkerligen! Så då blir det ännu bättre!
Hungrig är jag nu och det står en stek i ugnen och potatisen ska snart kokas och det ska bli såååå gott!
Vill bara säga att jag älskar Andreas och barnen något otroligt är så lycklig som han dem!

Inga kommentarer: