onsdag 17 mars 2010

Trött utan sol!

Idag har vi varit på babykyrkis och sen har varit saknad! Alla går och är sega och gäspar. Hoppas den är tillbaka snart!
Lilla Zoë fyller 1 år idag, grattis! Och Jim fyller också år, grattis grattis!

Jag har äntligen tagit tag i det hela och ringt frissan, suck suck så har hon semester nästa vecka, så det blir inte förrän veckan efter det, den 30, usch jag som hoppades på att det skulle bli snart! Men men, nu är det iaf bokat...

I ärlighetens namn så har jag legat och sovit på soffan en liten stund nu, Theo har suttit på mej och spelat tevespel, det va faktiskt välbehövligt för jag va lite trött. Milo är fortfarande i sovande tillstånd, han blev nog lite trött efter babykyrkiset idag =)

Nu får jag dessvärre ta tag i att igen, tvätten ska upp och maten ska snart lagas sen är det gymdags för mamman =) Pusshej!

Inga kommentarer: