torsdag 11 mars 2010

Brrr...

Usch det är så ruggigt idag, inget bra promenadväder precis! Vi har varit på dagis och lämnat Theo och nu är det snart dags att traska dit igen ... Mina tår blir till is bara jag kollar ut! Det är lite snö i luften med nu och jag lovar att det kommer dra på när vi väl ska gå...

Hoppades på att få besök av bror min idag, men det blir inte så. Han hade annat för dig... Hoppas att vi kan träffa honom en stund på lördag innan han åker hem till Malmö igen.

Ikväll blir det äntligen träning igen! Skönt skönt, längtar! Längtar efter en stund för mej själv, Andreas har ju kommit hem sent nu i ett par dagar och jag har haft läggningarna själv, det har gått jättebra, men det tar ju på krafterna att inte kunna bolla över iaf ett barn en liten stund... Så en stund på gymmet ikväll är välbehövligt!
Det blir lite senare än vanligt men det får gå... hinner väl säga hej till Anna innan hon är klar där iaf =)

Nu får jag väl börja göra iordning lite innan det är dags att gå... Håhåjaja, detta är sista dagen vi inte har bil iaf. Fast jag tänkte att jag skulle bli duktigare på att gå till dagis, men det kan ju va bra att kunna välja när det är sånt här väder iaf =) Pusshej

Inga kommentarer: