lördag 1 maj 2010

1:a maj!

Finbesök från Malmö/Eringsboda idag ;-) Vi har fikat och lekt och spelat tevespel =) Theo blir såå lycklig när morbror kommer på besök! Jag gissar dock att Dea är ganska så trött nu när de kommit tillbaka till Eringsboda!

Milo sover nu och Andreas och Theo är ute och putsar på den lilla svarta som tyvärr ska säljas :´( Det är ju ingen familjebil direkt så det blir till att hitta en annan.. Liten ;-)
Och jag lagar mat, värsta lördagsmaten, spaghetti och köttfärssås :-p Sen blir det en mysig lördagskväll med familjen.
Imorrn kanske det blir leklandet med gänget men jag vet inte om vi kanske ska dra iväg och köpa utemöbler istället... Vi får se det imorrn! Här kommer iaf ett par bilder!
Morbror och Milo är rörande överrens om att Hammarby kommer vinna matchen idag! Milo är värsta fanet med helrätta mössfärgerna! Stolt Morbror!
Full fart på studsmattan! Inga gäster kommer härifrån utan att ha hoppat, tyvärr fick jag ingen bild på när Mormor hoppade :-( Dea och jag hade värsta tevespelsfigthen då!
...
Milo myser med Mormor!
...
Ja det va väl inte så mycket mer att tillägga... Tack Mamma o Dea för besöket, det är alltid lika kul när ni kommer, och ni vet att barnen äääälskar det! Pusshej!

Inga kommentarer: