onsdag 12 maj 2010

På lördag...


blir det fest =)
Då ska vi upp till brunnen och ha såå skoj =) Efter mycket om och men tror jag att det mesta är färdigplanerat! Jag, Sara, Malin och Mia ska sitta hemma hos Malin innan, kommer bli kalastrevligt! Hörde rykten om singstar också så det kan ju inte gå fel ;-) Det enda som strular är skjuts hem... Alltid samma visa, men vi får hoppas att det löser sig!
Idag har vi varit på dagis och kyrkis. Nu sover båda grabbarna en stund. Vid 15 ska jag va på mvc och kolla blodtrycket... igen! Andreas är i Gbg och köper ny bil (om den inte är kass ;-)) Så jag har flörtat med Jessica så Theo kan va där medan jag och Milo sticker till mvc... Jättesnällt!
Sen ikväll blir det rabdido party hemma hos Anna. Hoppas att Andreas hinner hem i tid annars får jag stanna hemma eller ta med grabbarna, vilket blir lite jobbigt... Nu ska jag fixa lite innan lugnet är slut! Vi har ju lite att stå i idag! Pusshej!

Inga kommentarer: