lördag 15 maj 2010

Besviken...

Jo det va magsjukan... Det fick vi reda på en timme innan vi skulle åka iväg på förfest. När jag vart nyduschad och färdigsminkad och skulle hoppa i mina ursnygga kläder som jag verkligen köpte just för den här kvällen... Då spydde Theo ner hela soffan... Nu är han skitpigg och äter och dricker som vanligt... Hade verkligen sett fram emot denna kvällen!

Mia skulle kommit hit innan och hämtat mej men jag fick ringa och säga att jag fick avstå, vilket gjorde att hon med avstod.. förlåt =( Ingen är mer besviken än jag! Fick ju ringa Malin med och säga att vi drog oss ur... och Ida som skulle kommit upp från Eringsboda =( Pissigt det här vill jag lova...

Vet att vissa sitter och njuter av att min/vår kväll gick i kras...

Ja det är ju inte mycket att göra, jag får helt enkelt vänta ett år till nästa gång! Förra året va jag ju höggravid så då blev det inte heller något...

Sådär nu kom det en kräkning till, så nu är jag inte hemma helt i onödan :-P Nä jag älskar mina barn och är de sjuka så är det klart att jag är hemma med dem!
Pusshej!

1 kommentar:

Hannis sa...

Usch, stackare. Krya på er!