torsdag 6 maj 2010

Planering...

Ja det är mycket på gång nu! Efter dagis och lunch idag blir det kanske en vända till lekparken, det va visst ett gäng som skulle träffas där så vi får se om vi hakar på, är det sånt här väder så vet jag inte om jag är sugen...
Sen lyckades jag får tag i en klipptid idag så vid 17 ska jag va i Eringsboda och klippa och slinga. Sen måste vi packa nästan allt så vi slipper stimma imorrn!

Imorrn åker vi ju som sagt till Malmö och ska bo på hotell en natt hela familjen *mys* Imorrn eftermiddag/kväll ska vi gå och titta på Deas examensutställning, ska bli jätteskoj!! Sen blir det ju lite shopping och annat med! Mamma, Dan, Emma och David ska bo på samma hotell så vi kommer ju hänga med dem endel =)

Känner att jag är sjukt trött just nu, men jag har en hel lista på saker jag ska göra innan jag sticker till frissan så jag får väl resa på mej nu! Pusshej!

Inga kommentarer: