torsdag 6 maj 2010

Stoltast!

Jag och Anna innan start! Taggade som få :-p
...
Emma som hade möhippa, såå fin så, dock inte de kläderna jag hade valt om jag skulle springa vårruset, hihi!
...
Fikadags i lägret! Petra och Mari va anmälda tillsammans med sina jobbarkompisar så de fikade ihop med dem... Vi stod i kanten Anna och jag, vi frös en del vid det här lagret.
...
Vi med medaljerna ;-)
...

Ja vi klarade alltså springa runt hela. Det va såå jäkla roligt, trodde inte att jag skulle gilla springa med så mycket folk, men man blir ju så taggad! Jag hade lätt kunnat springa några kilometer till för jag va inte helt slut när jag kom i mål. Är tydligen i bättre form än jag trodde :-p
Vi åkte som sagt med Petra dit och hängde med henne och Mari och de fick typ guida runt oss lite så vi kom till rätt plats. Mari hade Majken med sig så det gick rundan med barnvagn så vi hade inte sällskap runt. Vi möttes upp efteråt. Nä men jag sammanfattar detta med att säga att det va skitskoj och jag är sååå stolt över mej själv! Och nästa år ska jag ta med lite mer kläder ;-) Pusshej!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Grattis att ni klarade springa runt.
En kul möhippa faktiskt... jag vill gärna ha bilden...
Kramiz