onsdag 26 maj 2010

Snortrött!

Det är bara skit på teven, idag med... När man väl får sitta själv och bestämma själv vad man ska se på.. typiskt.

Dagen har gått fort. Efter dagis mat och vila så va vi ute i trädgården och kämpade med de där rackarns maskrosorna, de tar aldrig slut! Theo ville gå in till dagmamman här bredvid så det fick han och han ville aldrig gå därifrån. Han va säkert där i en och en halv timme. Jag gick in och skulle hämta honom ett par gånger men hon försäkrade om att det va lugnt, han va så hjälpsam och duktig! Sen vid fyra så va det matdags här hemma så då fick jag gå över och typ dra hem honom :-P

Vet inte om jag skrivit det men vi har iaf fått tid för utvecklingssamtal på dagis nu. Ska bli riktigt roligt att få höra hur Theo är på dagis. Han har gått där snart i två år och det är första samtalet nu... Bättre sent än aldrig!

Imorrn blir det dagis och hemmamys. Andreas kommer hem vid 18 tiden, det ska bli skönt att få hem honom igen... Theo kommer bli såå glad!

Jag får nog ta och gå och lägga mej snart, sitter och gäspar och zappar... Mmm så är det! Gissar på att det atr en timme eller så innan jag lyfter mej från soffan ändå kanske :-p Godnatt! Pusshej!

Inga kommentarer: