tisdag 18 maj 2010

Onsdag

Idag fick Theo åka till dagis. Känner att vi alla är så pigga nu och magsjukan har flygit sin kos för denna gången! De hade fyrklöverns barn på besök på dagis idag så de hade massa ballonger och fick glass, så han va inte ledsen :-P
Träffade också på AnnChristine som är typ rektor för dagisen, vi pratade om inskolningen och hon sa att Milo kommer få börja på gula avdelningen i augusti precis som jag önskat =) Härligt!!

Milo somnade efter dagislämning och jag passade på att gå ut i trädgården och jag hann faktiskt en hel del! Har snart kommit iordning i trädgårdslandet! Däremot är gräset skyhögt och behöver verkligen klippas typ idag, men det funkar ju inte när man är hemma själv med två grabbar.

Ikväll kanske det blir träning, vet inte än om jag pallar, har ju som vanligt huvudvärk men den kanske går över tills det är dags! Ska ta och boka in en synundersökning för säkerhets skull, men jag tror att det beror på mitt blodtryck, men man vet ju aldrig...

Lite tråkigt att det va sista hollywoodfruarna igår :-( Hur ska vi klara oss utan Montazami?? En sak de sa igår stämde ju bra, att svenskar är så otroligt avundsjuka, man kan aldrig glädjas åt någon annan, utan man sitter och är avundsjuk och gnäller och i vissa fall snackar en massa skit! Kunde inte sagt det bättre själv!!

Nu ska jag försöka få Milo att sova en stund för han ville inte riktigt det när vi testade för sen stund sen! Pusshej!

Inga kommentarer: