torsdag 27 maj 2010

Play Doh, Matintag och Äntligen hemma!

Vår torsdag har löpt på ganska så snabbt faktiskt. Theo är dock trottsets konung, han inte bara testar alla gränser han spränger alla gränser i luften och skrattar åt det.... Åh giv mej tålamod!! Men nu på kvällen har han gosat hos mej i soffan och varit ganska så duktig. Han har också lovat lillebror att han inte ska knuffa, slå eller va dum mot honom imorrn... Vi får väl se om han minns det imorrn ;-)

Theo och jag hade mys idag när Milo väl somnat. Vi drog fram hela play doh hinken och "degade" =)

Theo älskar denna manick där man kan trycka ut degen i olika former.. Han är kreativ min gosse!
...
Här kommer en av mina kreationer, ett litet troll =) Hade jag haft hennes frisör hade jag nog stämt henne :-P
...
Här är bruden på väg till gymmet med sin yogamatta
...
Och här rullar hon ut den för att börja sitt yogapass.
(japp fantasin sprudlar ;-) )
...
Milo äter själv =)
...
Så duktig va han... Visst det blev en del på golvet men det hade jag ränkat med =)
...
Och ja nu är Andreas hemma igen, skönt det!

Usch nu blev jag nervööös! Mona ringde nyss och jag ska jobba! Imorrn! 15 maj förra året va sist jag jobbade... Det är så mycket jag glömt, men men det tar väl en timme sen känns det som det va igår jag jobbade... Det är alla nummer jag är orolig för, det andra sitter nog där inne nånstans...
Jobbigt att starta på en fredag eftermiddag, typ den tiden det är mest folk på hela veckan... Får komma en stund innan och stå bredvid en stund =)
Nä jag får väl ta och glo lite på Bergendahl snart. Pusshej!

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

Ojoj vilken duktig mamma milo och theo har.. väldigt fina figurer du gjort....
Är det play doh du gjort själv eller?

Johanna sa...

Ja visst har de ;-)
Nä det har jag inte gjort själv såå duktig är jag inte =D