fredag 28 maj 2010

Nu ni!

Nu blir det av med bikinin och på med jobbarkläderna! Sticker om en timme, börjar inte förrän 15 men som sagt jag vill förbereda mej lite! Hade det varit måndag morgon så hade jag inte kännt mej stressad, men nu är det fredag eftermiddag och som grädde på moset, pricken över i:et, så är det fredag efter löning!! Good luck chuck!!

Kunde ju iallafall varit dåligt väder när man väl ska jobba, men men då brukar iaf kunderna va på bättre humör ;-) Så de inte blir alltför arga på mej :-P

Har tusen saker jag skulle göra idag, men det får väl vänta. Det kommer ju folk hit imorrn och det ser inte direkt nystädat ut här... Hoppas inte de är kräsna! Gräset behöver klippas och vi skulle ju åkte ner och beställt utemöbler.... Målat naglarna plockat ögonbrynen, rakat benen skulle jag med hunnit med... Hmm ja det lär väl bli upp vid 6 imorrn ändå så jag har väl lite tid iaf innan karnevalen!
Pusshej!

Inga kommentarer: