söndag 9 maj 2010

Sviker mina vänner...

... Ben & Jerry! Köpte två paket med glass idag eftersom det är sista dagen det är extrapris (bara det att jag väntade till sista dagen är ju värt en applåd!). Men nu känner jag att jag inte va sugen på det och jag har faktiskt varit ute och sprungit och då känns det på något sätt ogjort om jag vräker i mej en massa gott ;-) Måste ju va snygg i alla mina nya kläder ;-)

Dagen har varit något seg. Vi va faktiskt iväg en liten runda,vi skulle köpa ett par grejer i affären och sen lämna en grej till Fidde. När Andreas va där så sa Fidde att han tyckte att vi skulle kika upp till Mia för hon hade precis en plåt med pizzabullar klara... Så det gjorde vi såklart! Jättegoda bullar, nästa gång lovar vi att förvarna innan vi kommer ;-)

Imorrn blir det dagis och allt det där vanliga. Får se till att planera upp allt inför brunnen i helgen, får se vad som händer, just nu är det lite rörigt, men det löööser sig!

Nu ska jag slappa i soffan, fast jag håller nog i datorn lite till för hockey är inte min favorit! Pusshej!

Inga kommentarer: