måndag 17 maj 2010

Nu börjar det likna något!

Ja idag är vi pigga igen! Tvättmaskinen går fortfarande för fullt. All annan tvätt fick ju vänta när det va kräktvätt i maskinen. Men men jag hoppas att det är över nu, men man vågar ju inte säga för mycket än, det verkar ju som att många har svårt att bli av med magsjukan... Men so far so good.

Jag har skrivit en låång "att göra lista" idag, men det är ju bra att vi har att göra iallafalls så vi inte blir uttråkade! Andreas är på jobbet, han funderade länge på om han skulle va hemma idag. Men vi är ju pigga och så så det kändes ju onödigt. Igår va jag hjälplös men idag har jag ny enrergi!

Hur länge är det man ska va hemma från dagis efter magsjukan egentligen? Någon som vet?

Nä som sagt, nu har jag en del att stå i, ville bara säga att vi lever och mår bra! Pusshej!

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

Har för mig att de är 48 timmar efter sista spyan typ....
Hoppas ni inte får tillbaka de..
kramiz

Johanna sa...

Tack! Hade också för mej att det va 48 timmar... Får väl se om vi stannar hemma imorrn med eller om vi ger oss ut, då är det ju iaf mer än 48 timmar. Theo klättrar ju på väggarna om man säger så :-P
Kram