fredag 28 maj 2010

4 liter meducin!

4 liter meducin, 4 liter meducin, 4 liter meducin! Det har Theo hoppat runt och sjungt en bra stund nu. Jag är trött. Blir ni förvånade? Milo vaknade 5.45, men Andreas skulle ändå upp då så han tog honom, skänt det för han hade bajsat igenom i hela pyjamasen och allt, moahaha! Där fick han för att han varit borta hela veckan, hehe nä jag skojar bara.
Sen slängde han in honom till mej och vi låg och gosade. Men han hade ju inte satt på blöjan så himla bra så Milo kissade ju igenom typ direkt! Så då va det bara upp igen, och då vaknade ju Theo med givetvis... När man inte behöver ställa nån klocka så vaknar de alltdi så tidigt!!
Förstår inte hur jag ska orka jobba till 22 ikväll :-P Jo men det ska faktiskt bli skoj. Har försökt luska fram lite PLU-nummer, det går dock inte så bra för mitt lag! Ska sticka till jobbet lite tidigare så jag kan stå bredvid och kika lite innan...

Ja men om jag nu överlever kvällen så blir det en rooolig dag imorrn! Emma kommer hit antingen ikväll eller ganska tidigt imorrn tror jag. Och så ska vi gå på karnevalen hela familjen. Sen blir det fest på kvällen. Emma, Mia, Nettan, Jonna, Jag och Daniel... Det kommer bli kanonkul tror jag!

Vädret verkar ju bli underbart idag så så fort det blivit lite varmare så får vi traska ut! Vore ju kul att få liite mer färg till lördag iallafall!
Nä nu ska jag bygga lite koja här! Pusshej!

Inga kommentarer: