tisdag 25 maj 2010

Mys med mina grabbar!

När jag kom innanför dörrarna på ICA idag så blev jag snabbt tillsagd att det är extrapris på vattenmelon! Jag är lite känd för att va vattenmelonmissbrukare ;-) Så vi köpte givetvis en hel, men bara en, blir ju säkerligen ett par till i veckan, det är ju bara tisdag ;-)
...
Theo gillade vattenmelon väldigt mycket, vi satt med varsin gaffel och åt ur bunken =o)
...
Även Milo gillade vattenmelon, obs. ska ni prova detta hemma så rekomenderar jag haklapp :-P
...

Vi tänkte gå ut till lekplatsen men det va riktigt ruggigt och det regnar ju titt som tätt så vi struntade i det. Har istället börjat göra inbjudningskort till Milos 1 årskalas! Släktkalaset, Mari fixar nog de andra inbjudningarna verkar det som =)
Jag vet helt ärligt inte vart jag får idéerna ifrån, men vi får hoppas att de blir bra... De ska bara torka först :-S
Nä nu är det snart bolibompadags! Pusshej!

Inga kommentarer: