onsdag 26 maj 2010

Öppna förskolan idag =)

Det va ett stort gäng idag på regnbågens öppna förskola, full fart och god fika och massa snack! Jag börjar bli smått nervös för Milos inskolning! Andreas kommer nog ta mesta delen av inskolningen men min lille plutt, kan han va utan mamma så mycket ...? Han älskade att köra denna bilen! Han ville inte lämna den alls! Theo va likadan på sin inskolning minns jag!
...
Här sitter han och brummar med munnen, det syns nästan ;-)
...
Det händer väl inte så mkt i eftermiddag heller. Men idag SKA vi iallafall gå bort till lekplatsen! Imorrn blir också en lugn dag, kan va rättså skönt att bara va också.
Kan erkänna att morgonen va kaos här hemma. Theo vaknade på värsta tänkbara humör! Jag hade börjat göra iordning Milos välling och då blir ju han superhungrig diretkt. I samma veva vaknade Theo och vägrade släppa in mej i rummet, han stod och höll för dörren och skrek att jag va en bajsmamma... Tillslut kom jag in och då va det till att byta sängkläder, det va väl därför han inte ville släppa in mej :-P Och då va ju Milo utsvulten så han skrek och Theo tjurade så det va en jobbig start på dagen. Nu är alla glada iallafall! Hoppas att det håller i sig hela dagen. Theo saknar sin pappa så jag tror det är därför hans humör är lite sådär... Men imorrn kommer han hem och vi ska ju va hela familjen hela helgen så det kommer blir supermysigt =)
Nä nu har jag inte tid med detta mer! Pusshej!

Inga kommentarer: