torsdag 20 maj 2010

Vår underbara dag!

Vi har verkligen haft en kanondag idag! Natten va underbar som sagt och vi steg upp tidigt, men det blev ändå stressigt mot slutet innan alla gästerna kom! Men jag hann fixa min ananaspaj och allt därtill...Det va fullt ös här kan jag säga! 5 små knattar som for runt och en Theo som ja, ni vet, värst av alla ;-) Men det va jätteskoj! Sist vi va här hemma med föräldragruppen så låg alla ungar på en filt, nu va det lite mer livat :-P
...
Såhär glad va Milo när han hade kompisar på besök!
...
Theo fikar, han älskar mammas paj och vanlijvisp=)
...
Efter alla åkt så slocknade Milo direkt! Då gick Theo och jag ut i trädgården och vattnade, rensade och *pensionärsvarning* plockade bort maskrosor från gräsmattan! Tre lass i spannen blev det... och vet ni, det syns på min rygg! Jag har totalt brännt min rygg! Man tänker liksom inte att solen tar såå mycket och vi va ute heela eftermiddagen... Ja vad ska jag säga, jag lär mej aldrig!!
Hmm, inte min favoritblomma :-P
...
På eftermiddagen när Andreas kom hem så blev äntligen gräset klippt, det va så högt! När han och Theo höll på med det så kom Mia och vi drog oss mot fiket, hon, jag och Milo. Det åskade hela tiden men inget regn, tur det iaf när vi gick liksom. Det va jättetrevligt och vi pratade av oss en massa, skönt med lite vuxet sällskap med ibland =)

Imorrn blir ännu en händelserik dag. Först blir det sista kyrkis för den här säsongen och sen blir det nog att vi åker in till stan en sväng... Men allt kan hända så jag ska inte säga att vi SKA göra detta, men vi får se!

Glömde ju säga att jag varit ute och sprungit med idag, för första gången på en vecka, skönt men jobbigt! Nu ska jag surfa vidare en stund! Pusshej!

Inga kommentarer: