söndag 16 maj 2010

Uppdatering sjukstuga...

Jag åkte ju givetvis på skiten med igår, så jag har haft en mindre härlig natt. Jag har legat utslagen på en madrass på golvet i stort sett hela dagen.
Theo har varit pigg som vanligt, man märker inte på honom att han vart sjuk, han spydde två gånger sen va det bra... skönt det!

Jag är väldigt glad att detta skedde på helgen, hade aldrig orkat ta hand om barnen i dagens tillstånd!
Det va ju rätt skönt att jag inte åkte till brunnen igår, det hade ju kunnat sluta illa. Visst är det synd att jag missade sista brunnen men jag börjar komma över det :-p
Vi tar igen det vid ett senare tillfälle, och då ska vi fixa chaufför i god tid!!!

Nä nu är det bara en massa sport på teven så jag tänker faktiskt gå och lägga mej... Är så matt i hela kroppen, hade nog varit myycket piggare ändå om jag "bara" varit bakis istället ;-)

Imorrn hoppar vi givetvis över dagis och så får vi ju se hur alla mår, men idag har det gått jättebra föutom att jag varit utslagen då... Ja så är det vi får se helt enkelt!

Pusshej!

Inga kommentarer: