lördag 22 maj 2010

Trevlig kväll i bowlinghallen!

Hej hopp i det fina vädret! Tänkte slänga in lite om vad vi gjort hittills denna helgen =)
Igår fixades en överraskningsfest för Andreas pappa (vet inte hur överraskad han blev :-P). Vi va på nöjeshuset, bowlade och åt supergod black and white. Det va blandat släktingar och jobbarkompisar och det blev jättetrevligt. Kul att få ansikte på namnen Andreas pratar om ibland! Här kommer iaf lite bilder, ja de är suddiga, glömde ju kameran! Pucko! Mami på g (Mamma och Dan hade barnen så vi va helt barnlediga, jätteskönt att kunna slappna av och inte behöva jaga!) Mitt nya linne har jag på mej som jag köpte i Malmö, hela linnet är bara paljetter, rosa-grått är det typ =) Så fint!
...
Här är vi!
...
Barnens Farmor och Kent!
...

Mia och barnens gammelfarmor (Andreas framor alltså)
...
Mia och Ella som blev bebis i detta ögonblick!
...
Ulrika va på strålande humör denna kväll, och Solsaga stod för underhållningen stor del av kvällen :-P
...
Idag har vi varit en sväng på runes vårfest. Vi åkte häst och vagn,Theo red en runda, och så fikade vi lite! Efter det så fick vi fikabesök hemma, Andreas mamma,pappa, farmor och faster kom förbi.
När de åkt så fixade jag lite hemmagjorda hamburgare som jag grillade, och så åt vi på altanen. Nu är det hockey så vi vilar en stund i soffan!
Imorrn kommer Emma och hennes Sebbe upp och grillar med oss, ska bli kul o se vad han är för en ;-) Fast just det först så ska vi ju till Duvemåla på kyrkisavslutning och allt vad det innebär!
Som ni märker så har vi att göra denna helg, mysigt och vädret har ju varit underbart idag! Vi hörs senare! Pusshej!

Inga kommentarer: