fredag 5 februari 2010

Att dömma eller inte dömma...

Jag gör ett nytt försök!

Jo Jessica och jag satt och pratade (i telefon en natt, enda gången man får prata ostört), och så kom vi in på första intryck av folk och folks första intryck om oss... Vi pratade om första intrycken av varandra och sånt...
Vi har båda fått höra att vi är både präktiga och snobbiga och ja bitchar är vi ju med,men det vet ni nog redan ;-)
Man blir lite småirriterad när man hör sånt, av folk som inte känner en.. Alla som känner mej vet att jag absolut inte är nåt av det...


Alla måste ju gå på första intrycket, det är ju det enda man har till en början...
Sen att folk går runt och skvallrar att sån är hon och sån är hon baserat på egentligen ingenting, de tror det helt enkelt... lite störande...?

Men mitt problem är att jag oftast tror det bästa om folk (observera oftast) och det kan ju va riktigt dumt det med... Det är inte alltid det slutar bra! Visst ska man tro bra om folk, men man får inte bli för blåögd, för naiv...

Oj va allvarligt detta lät, det va inte meningen att det skulle bli så allvarligt... Lät som att alla hatar mej i denna världen, och så hoppas jag inte att det är, det är nog bara ett par stycken, och det kan jag väl leva med ;-) Ha en fortsatt trevlig fredagkväll (haha, skrev lördag först... känns som lördag idag)!!

Inga kommentarer: