måndag 1 februari 2010

Så va vi igång igen!

Ja som vanligt så skriver jag när vi kommit hem från dagis, slängt i oss mat och lilleman sover... Vilket snöväder det va när vi hämtade Theo på dagis, värsta mysigt va det. Det va så fint när man kom till dagiset och skolan, alla barnen va superglada och sprang runt och lekte i snön, precis som det ska va, det är bara alla vuxna som klagar på snön ;-)
Det enda jag tycker är jobbigt med snön är om man ska ut och köra en massa eller när det är dags för snön att smälta bort och det bara är slask kvar, ingen höjdare men det ingår ju så vad ska man göra...

Jag mådde inget vidare imorse, vaknade med halsont och huvudvärken som vägrar ge med sig. Men nu tycker jag det mesta har släppt har lite huvudvärk kvar men den får man väl leva med :-P

Men jag har iaf bestämt att jag följer med Theo på simskolan, skickade ett varnings-sms till Andreas innan och sa att han kanske får ta det om jag inte är pigg, men nu är det som sagt bättre... Så vi ska minsann simma idag =)

Nu blir det mys med Thei i vanlig ordning så skönt att få en stund tillsammans i lugn och ro om dagarna. Have a nice day :-*

Inga kommentarer: